Iwona Krucka Iwona Krucka
1835
BLOG

"Czarny Protest" czarna rozpacz

Iwona Krucka Iwona Krucka Polityka Obserwuj notkę 26

Trafnie protestujące kobiety wybrały kolor czarny na kolor protestu. Ja sama gdy słyszę o aborcji mam ochotę ubrać się na czarno, na znak żałoby po dzieciątkach zabitych w łonie matki.

Kobiety mają prawo do decydowania: pójść czy nie pójść do łózka. Abstrahuję tu od gwałtów, gdyż to temat marginalny. Ale o uprawianiu seksu bez zabezpieczenia, co do zasady, kobiety o tym decydują! Ale gdy nastąpi poczęcie, sytuacja zmienia się diametralnie! To już nie jest wyłącznie ciało kobiety! To jest Człowiek w jej ciele! Jest w niej tylko 9 miesięcy, ale to nie znaczy, że ma ona prawo decydować o jego życiu lub śmierci! Tak jak matka po porodzie: idzie do więzienia jeśli zabije własne dziecko, to chyba jasne dla każdego! Nie ma wtedy argumentów typu "To moje dziecko i wara od moich decyzji"!. Nikt nie pyta morderców o ich światopogląd i prawo do życia w zgodzie z własnym sumieniem. A dziecko w łonie matki to nie jest kolor lakieru do paznokci aby upierać się, że "to moje ciało i moje decyzje

Żeby było jasne: nie jestem za zaostrzaniem obecnych przepisów aborcyjnych. Chcę aby pozostał Status Quo, z kilku powodów: po pierwsze niechybnie doprowadziłoby to do totalnej liberalizacji przepisów gdy tylko zmieni się władza.  A po drugie, jestem przeciwniczką tego, aby nie można było usunąć ciąży w sytuacji gdy ciąża zagrażałaby zdrowiu matki. Bo mogłaby ona osierocić dotychczas urodzone dzieciaczki, a to byłoby nie-fair. Życie matki jest też ważne!

Denerwuję się gdy słyszę kobiety protestujące, mówiące o tym, że "przecież to zawsze ciężka decyzja, nikt nie robi aborcji chętnie" i tego typu "opowieści". A właśnie, że robią to chętnie bardzo często! Sama spotkałam kiedyś w szpitalu na położniczym kobietę, która traktowała aborcję jak zwykły środek antykoncepcyjny! Ona właśnie robiła to jakby nigdy nic!

Kobieto uczestniczko Czarnego Marszu: opamiętaj się! Zobacz jak wygląda dziecko w wieku 8 tygodni, zobacz jak bije mu serduszko, jak ma już oczka, rączki i nóżki! I zastanów się czy jesteś za tym aby można go było zabijać ot tak, po prostu!

Pasjonatka polityki.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka